Groot-Brittannië B2C E-commerce Rapport 2019

24 juli, 2019

Naar verwachting is 96% van de bevolking dit jaar online.

‘Consumenten willen zich goed voelen over de producten die ze kopen. Daarbij gaat het uiteindelijk allemaal om het opbouwen van een vertrouwensrelatie tussen merken en consumenten.'
Mark de Bruijn, Vice-president, SAP Customer Experience

Het e-commerce rapport Groot-Brittannië 2019 onderzoekt de details van de B2C e-commerce markt in Groot-Brittannië, inclusief consumentengedrag en trends. Het rapport bevat ook een diepgaand interview met een expert van SAP Customer Experience.

Infrastructuur & Logistiek

Groot-Brittannië scoort hoog in alle belangrijke e-commerce indexen, waaronder de Logistic Performance Index, de Ease of Doing Business Index en de E-Government Development Index. Internet integratie is ook een zeer sterk punt van Groot-Brittannië.

Groot-Brittannië doet het uitzonderlijk goed met betrekking tot internetpenetratie van de bevolking. Bovendien stijgt het BBP gestaag en stimuleert de economie de e-commerce sector, zowel in eigen land als over de grens.

E-commerce landschap

Zoals gebruikelijk voor de meeste ontwikkelde e-commerce markten, is het belangrijkste voordeel van online winkelen voor consumenten in Groot-Brittannië het 'gemak waarmee prijzen vergeleken kunnen worden' en 'meer keuze'. Wat de betaalmethoden betreft gebruiken de meeste Britse e-shoppers PayPal voor hun online aankopen.

Als je meer wilt weten over de toonaangevende markten in alle retail segmenten, download dan nu het e-commerce rapport Groot-Brittannië 2019. Je vindt in dit rapport ook belangrijke informatie over leveringsmethoden en een algemeen overzicht van de Britse e-commerce markt.

Vul onderstaand formulier in en download de light versie van het B2C e-commerce rapport Groot-Brittannië 2019 gratis!

Ga naar http://www.ecommercefoundation.org/reports voor het volledige rapport.